onsdag den 23. december 2015

Julekursus efterfølges af sommerkursus

Gummiblomster i form af julestjerne, overdynget med glimmer – det er ét af eksemplerne på, hvad vi har lavet til et julekursus, jeg har holdt i kirken sammen med to kvinder fra vores lille menighed. Fra midt i oktober til midt i december havde vi dette julekursus, hvor vi har lært 6-8 kvinder at kende. Det var en rigtig god måde, at blande noget kreativt med forkyndelsen af evangeliet. Det var godt for mig – og deltagerne – at jeg arbejdede sammen med to peruvianere om kurset. Ellers havde jeg aldrig valgt den type julepynt som vi endte med at lave. Lad mig bare sige, at der er meget forskel på, hvad man synes er flot julepynt. Der er mere spræl, farve og glimmer over den peruvianske stil.






I januar begynder vi med et nyt kursus med kreative ting. Flere af kvinderne lyder til at komme igen, og det håber vi meget på, så vi kan lære dem bedre at kende, og undervejs også give dem Guds ord med på vejen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar